flyboy513
Number of Movies: 3
Number of Winning Movies: 0
Average Rating Received: 4.63

Number of Movies Reviewed: 29
Number of Reviews Given that were Featured: 0
Average Rating Given: 4.97
 
Movies Released by flyboy513
Happy Holidays Action
No Description posted June 13, 2007
Draculas Night Out Comedy
No Description posted June 6, 2007
Dead Range Action
i dont like the main character of this movies, he looks messed up in the face wise. posted May 30, 2007
 
Movies Reviewed by flyboy513
The Creepy Clown Visits - A Poem by Tie Horror
better than i thought, accually quite good, i liked it, creepy, phycotic, it was a very good video, good vo, good everything, awesome video and good idea, 5 stars reviewed May 19, 2008
NARC Part 1 by kell1608 Action
the credits were awesome toward the beginning, the middle was kinda wierd/hard to keep up with, should of showed more of people getting shot up, good video though, it accually interested me, escpecial... reviewed May 19, 2008
The Deed of Midnight - Chapter 1 - Act 1 by trewill7 Action
dont take this offensive, cuz your videos better than mine, but you needed better gun sounds, and some voices didnt sound from the old days, very good work on the general btw, anyhow good vid! reviewed April 22, 2008
Ring 352 by meosha12 Horror
love the story, very intense, i really love this movie, cool to watch, you should really keep it up, i love it! reviewed April 21, 2008
Dark Thriller by samyhouse Action
awesome brilliant nice camera work everything, i dont know french and i still loved the movie, 5 stars indeed! i just want to know one thing, how did you get the bloody neck and the no eye balls downl... reviewed November 8, 2007
Bloods Vs Crips THE TRAILER by CJ_Movie_Master Action
awesome started out cheezy with the chopper, and some gang members seemed a little wierd but looked pretty cool reviewed November 5, 2007
11th Of September by Detroit2004 Action
awesome better than i thought and i see you worked hard on this movie so 5 stars reviewed June 27, 2007
How a Vampire Changed the World by mcrispy13 Comedy
great reviewed June 26, 2007
CRIME Teaser trailer by claw21 Action
No Review reviewed June 26, 2007
Pressure by qtigger Action
awesome amazing!! spectactular! 5 stars all the way loved everything about it! reviewed June 25, 2007
[not-so-nice-word!]man by harsawa Comedy
No Review reviewed June 23, 2007
Mr Dirty Mr Tight - Das Battle by OlliEntertainment Comedy
awesome didnt get the point of the movie but awesome!, whats a VO and how do i use/get one? Also what didi you do for all the custom content and creative dialog? reviewed June 21, 2007
The Infection by sergio04 Horror
lol, the ending was disturbing, but lol still 5 stars, great and is that song you had on the movies song or was that custom made? and also i got a mic now so now my movies will have voices. reviewed June 21, 2007
H-U-M-A-N by pearsonhouse Comedy
Awesome! but what download or what did you use for the robot voices, and at the end when it said the end, how did you get that special boackground, download? if so how do you install downloads, plz pl... reviewed June 21, 2007
Berlin by lahire Action
5 stars great, but anwser me this, what kind of headset do i need to put voices in my movies, and how do i enable the downloads, cuz i got some blood downloads and they arent in the game, so please he... reviewed June 9, 2007
The Cure Teaser by bmoder Horror
it's Grrrreat! reviewed June 9, 2007
Plan 9 by bmoder Horror
good, by the way, im steven oder. lol nice to meet you brian oder. or should i say, cuz. reviewed June 9, 2007
CLIVES GOLF DAY by kwistufa Comedy
awesome, lol reviewed June 8, 2007
Red Rain 2 Part 3 by filipekholmstudios Action
awesome 5 stars and do i need a microphone, for the record? or what? reviewed June 8, 2007
Clowns I hate clowns by TooMuchCaffeine Action
5 stars didnt get it but 5 stars cuz im nice! YeAH! reviewed June 8, 2007
The Dog Episode 2 by Martin911 Comedy
5 stars just cause you tried, lol dont tell anyone, and cuz im nice and i dont care so theres more vc for ya! reviewed June 8, 2007
MEMORIES by Eagle_93 Romance
Great movie, i suck at romance's but you made it awesomely, keep up the good work! reviewed June 8, 2007
Right Planet Wrong Guy! by wagwell Sci-Fi
awesome, can you tell me how to put voices in your movies, and how to shorten the music, thank you. love the movies, ha ha ha. great! reviewed June 7, 2007
The Story Of Jonathan Davis Trailer by filipekholmstudios Romance
5 stars love the trailer, do you know how to put voices in your movies, and how to shorten music? it would help alot. reviewed June 7, 2007
The Night Hunter by qtigger Horror
i got two questions, plz answer, thank you. how do you shorten the music, in movie scenes, or make it stop when you want it to. and how do you put voices in it? plz help me with that, thank you. 5 stars, Great! reviewed June 7, 2007
Dude Where my fiying spaceship! by Movie_Mills Sci-Fi
Funny Movie, but i like the newest one the best! 5 stars! reviewed June 1, 2007
In the Nick of Time by meowan Romance
now i really did watch it and it was awesome i loved it, better than i've ever made, also tell me how did you put your voice in the game. i had my mic (from my ps2, lol but it had a usb connection) in... reviewed June 1, 2007
Back to the future Outtake by nelson32 Comedy
Love it, didnt watch it but love it! lol 5 stars! reviewed June 1, 2007
Smoking in to the law by Movie_mills Action
Awesom Movie, me and you could be Movie buddy's ok? ill tell you bought a awesome movies i've been working on it's called "world war 3". it's even better than dead range, and there's a num. 2 to that ... reviewed June 1, 2007